Om mig / About me

Mitt namn är Béatrice, 22 år gammal, och jag studerar kandidatprogram i fotografi i London, hösten 2015. Jag kommer att ta examen i juni 2018. Jag har hållit på med fotografi sedan 12-årsåldern varje dag i mitt liv och det är fortfarande det jag brinner för än idag. Min absoluta favoritgenre är porträtt med inriktning på teater, skräck, realism och surrealism. Jag har alltid tyckt om det lite mörkare, udda och mystiska i allt omkring mig och det är det du kommer kanske att märka i mina fotografier.
 
Denna blogg fungerar som en blandning mellan portfolio och blogg. Den uppdateras kontinuerligt och jag lägger alltid upp nya uppdateringar via min Facebooksida och Instagram.
 
Tack för ditt besök och hoppas du gillar det du ser! För kontakt, vänligen maila bposnerphotography (at) gmail.com.
 
--
In english:

My name is Béatrice, 22 years old, and I'm studying BA Hons Photography in London this autumn, 2015. I will graduate in June 2018. I have been photographing since the age of 12 every day of my life and it's still the one thing I am most passionate about. My absolute favorite genre is portrait focusing on theater, horror, realism and surrealism. I've always liked the things that are a little darker, odd and mysterious in everything around me and that's what you will perhaps notice in my photographs.

This blog functions as a mix between a portfolio and a blog. It is updated continuously, and I always put up new updates via my Facebook page and Instagram.

Thank you for your visit and hope you like what you will see! For contact, please email bposnerphotography (at) gmail.com.

 
 
 
 
 
Main | |
Upp